2009. július 25., szombat

EFOTT 1. nap



Úton a koncertekre. A civil falu sátrai estére kiürültek.




Az EFOTT rabjai.





Az első hivatalos napon az Ossian koncert alatt a közönség soraiban bóklászva csak néhány tök átlagos fazont találtam. :)


Öreg Billy és a blues.






Kár, hogy egy időben nem tudtam több helyen lenni, így kénytelen voltam rohangálni egyik színpadtól a másikig. Omega, Music Clash a Red Bull hangárban, Road aztán megint Omega.







Mikor a Fish a húrok közé csapott, a nézőtéren és a színpadon is beindult az őrület.



Copy Con vs. Fish zenei párbaj. A közönség két tűz között.







No és az Omega. Akiknek a kedvéért a nyitó nagykoncertre annyi régi rajongó is eljött.
Nekem már kissé megfakultak, bár így is élmény volt, hisz olyan sokszor azért nem hallottam a zenekart élőben...na jó, egyszer.







Sajtótájékoztatón éjfél után a kollégákkal.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése