2009. július 24., péntek

EFOTT 0. nap

Miután elbúcsúztam Zoli barátomtól, elindultam az első este koncertjeire. Vele előzőleg még beszélgettünk onnan nem messze az uszoda lépcsőjén ülve, de ő hajnalban utazott vissza Budapestre és kihagyta ezt a programot. Ja igen! Könnyű annak aki a Balaton Sound-ról jött ide.:)

Fő programként Péterfy Bori őrjítette meg a közönséget.
Közvetlenül előtte még a Hollywood Rose játszott.






Itt Baján sokan kérdezték meg tőlem, másoktól, hogy "...de ki az a Péterfy Bori?"
Ez a közös bennük és az öbölben úszkáló kiskacsákban, hogy gőzük sincs róla.

A kacsáknak ezt megbocsájtom.





No és ki ez a lila ruhás hölgy? Csak nem az én kicsi lányom? Námbörvan Péterfy Bori rajongó. Én is csak utána lettem az. Annyit hallottam a számait, hogy két lehetőségem volt; vagy megszeretem én is vagy megutálom.








2 megjegyzés: