2010. február 14., vasárnap

Kaptam egy díjat

Kaptam egy "Kreatív blogger" díjat Marvintól, aminek nagyon megörültem, de zavarba is hozott kicsit, mint ahogy több díjazottat is. A szabályok ugyanis előírják, hogy küldjük tovább, de akkor a saját választottjainkat is ilyenfajta érzéseknek tehetjük ki.
Végül azt gondoltam, legyen. Én benne vagyok, de senkitől nem veszem rossz néven, ha nem akar ebben részt venni.
Még egyszer köszönöm Marvin, hogy rám is gondoltál és figyelemmel kíséred a blogom alakulását, és bejegyzéseidnek is mindig örülök. Ez kölcsönös, és bár Te sokkal többet írsz, azért a képek készítése is időnként elég sok idő; szelektálás, javítás, egyebek.

Nos, hát akkor nézzük a szabályokat.

  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám, és küldte.
  2. A logót ki kell tennem a blogomba.
  3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
  4. Írni kell magamról 7 dolgot.
  5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak.
  6. Be kell linkelnem őket.
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Magamról csak a tökéletlenség igényével összehordva pár dolog, ami eszembe jut:

  1. Utálom a spenótot. Utoljára az óvónő akarta belém erőltetni, de miután heves ellenállást tanúsítottam, a fejemre borította.
  2. A gitár királyai számomra: Santana, B.B. King, Mark Knopfler (Dire Straits).
  3. Állatokról. A leglenyűgözőbb számomra a tigris. Kedvenc még a vörös panda, szurikáta, süni. Amúgy pedig társnak kutya. (Kutyaszerű kutya, ahogy mondani szoktam). Vannak idők, mikor magamhoz sem vagyok jó, olyankor gazdának sem. Örök lelkifurdalás, ha az odaadó kutyaszemekbe nézek.
  4. Szeretném, ha mindig lennének barátaim. Tudom, hogy ez sokban rajtam múlik, de már nem akarom, hogy mindenki szeressen. A szubjektivitás a legnagyobb egyesítő és a legnagyobb szétválasztó erő. (Ezt olvastam valahol, és valóban így van).
  5. Szeretnék még valamikor ugrani ejtőernyővel, vagy gumikötéllel. Hát ennyit a függőségemről...Egyszer pár éve mikor felmentem Budapestre, csak azért befizettem a belépőt a Vidámparkba, hogy kipróbáljam a Lupin Start. (Az a hullámvasútszerűség, ami egy teljes kört ír le, már nincs ott úgy tudom). Felültem rá, aztán kijöttem. Kicsit remegett a lábam.:)
  6. A digitális korszak kiteljesítette, de egyúttal részben be is szűkítette az életemet.
  7. Sok mindent csináltam már életemben, sok mindennel foglalkoztam. Egyik barátom szerint csak akasztott ember nem voltam még, persze ez nagyon is túlzás, aki nem ismer régóta, az nem tudhatja, miről is beszélt. Egy biztos. Bármit is teszek, a kreativitás egy belső szükségszerűségként tör elő belőlem. Azt viszont tudom, hogy a tanulás mindig utánzással kezdődik és csak utána jöhet az egyénieskedés. Ez alól csak az öntörvényű, született zsenik kivételek.
A díjaimat pedig a következő embereknek szánom:

Innen levehetitek

  1. Balogh Zoltán fotós barátomnak. Nagyon szeretem és a fotózásban egyik példaképem.
  2. Rajlinak, akivel egy fotós oldalon kezdtünk, már blogtársam is lett és jó nézegetni a képeit.
  3. Jazza, ő egy érzékeny lélekkel megáldott tehetséges fotós, van stílusa.
  4. Feith Bálint, akivel szintén egy fotós oldalon vagyunk, de ő számomra művész. (Őrült, sötét mélységekbe merül le).
  5. Békefy Zoltán, akire itt találtam rá, gyönyörű, főleg fekete-fehér Írországi képeiért szeretem. Nemrég első díjat nyert a Zöld bolygó fotópályázaton.
  6. Bíró Gabriellát nem ismerem személyesen, viszont régóta figyelemmel kísérem képeit, és főleg a gyerekekről készült fotói vannak rám nagy hatással, de a többit is szeretem.
  7. Marvint sem tudom kihagyni, hiába tőle kaptam a díjat, végezetül (és nem utolsóként) neki is szánok egyet, tartalmas gondolatokban és szép útiképekben bővelkedő blogjaiért. Most a Kék Paripának adományozom, amiért nagyon megfogott az "Egyszer majdnem remete voltam" c. írása. (Persze ingadoztam, mert a szent üdítőautomaták is nagyon levettek a lábamról :), az viszont egy másik blogon van).


Most pedig ha már szóba került a gitár, egy számot küldök mindenkinek aki Mark Knopfler virtuóz szólóját szívesen meghallgatná. Hihetetlen, hogy már több mint 30 éve született a Sultans of swing. Vigyázat! 10 perces, és az eleje kicsit lemaradt, de ez a jobb előadás ezért választottam. Aki nem bírja végighallgatni, az el se kezdje, mert a felénél jön csak a java.:)


12 megjegyzés:

  1. hátőő, inkább nem vállanám el, de aranyos vagy hogy gondoltál reám.
    akkor ugye nincs harag meg durci?:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs Bálint, dehogy! Csak tudd, hogy én szívesen adtam volna neked. Gondoltam, hogy Te nem fogsz ilyennel bíbelődni.

    VálaszTörlés
  3. Na, ahogy ígértem, jöttem. Nekem ugyanezt egy hétig magyarázta három ember, annyira béna vagyok. Ha valami nem világos, kérdezz csak, mert nem biztos, hogy érthetően írom, de egyébként nem bonyolult, meg fogod látni:

    Youtube, ki van nyitva a választott videód, ugyi, itt tartunk. Az oldalakat aszerint magyarázom, ahogy ülsz szemben a géppel. Tehát a jobb oldalon kicsit lefelé van egy olyan sor, hogy "embed". Na az abban levő hosszú tölteléket ctr c-vel kimásolod, mint egy szöveget. És ctr v-vel meg beteszed a posztod szövegdobozába. Ez így elsőre furán néz ki, de ha megnézed előnézetbe, rájössz, hogy máris a videód van ott.

    Avval még lehet finomítani a dolgot, hogy az "embed" alatt vannak téglalapcsokák, abból a legkisebbet választod, még ama bizonyos sor bemásolása előtt. S akkor van rá esélyed, hogy a videó nem teríti be a fél blogodat :)

    VálaszTörlés
  4. A szent automatához: Nekem valahogy furán jönnek ezek a szentek. Skóciában egy mellékoltár festménye egy szál esernyőt ábrázolt. Talán valami Szent Esernyő... nem tudom. Arrafelé mindenesetre sokat esik az eső, tehát lenne benne ráció. :)

    VálaszTörlés
  5. Jó lett :)

    Gumikötéllel én is szeretnék. De a párom sose engedi. Egyszer olyankor kéne, amikor nincs ott :)

    VálaszTörlés
  6. Tyűamindenit!sejhajj--kedves,mitöbb megtisztelő a reámgondolás--köszönet érte...De nem vállalnám:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Ildikó,örülök hogy rám is gondoltál.El foglak keseríteni,én sem vállalom,,túl sok bloggert ismerek hogy ki tudjak emelni közülük 7-et:-)

    VálaszTörlés
  8. Semmi gond! Nem kötelező. Én megtettem, és ti, akiket választottam, tudjátok, hogy rátok gondoltam. A többi már a saját döntésetek.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  9. Fhil, ma ráébredtem valamire. Mekkora szerencse, hogy mégse az Ügyi-t választottad! Ha arra az oldalra kaptam volna, azt jelentené, hogy valamit biztosan nagyon rosszul csinálok. Így se biztos, hogy jól... de azt az oldalt másra szánom, másképp kezelem magamban.

    Köszi a megérzésedet, hogy mégse arra :)

    VálaszTörlés
  10. És miből gondolod, hogy megérzés volt? Lehet, hogy csak feldobtam egy pénzdarabot.:)
    Na jó, nem így volt.
    Azt megsem értem miért írtad, hogy ha arra kapod valamit rosszul csinálsz. Mármint hol nem csinálod jól? A Kék Paripán, ha nem arra kapod, vagy az Ügyin, ha arra kapod?

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Bocsanat a kesoi reakciomert,nagyon szepen koszonom a dijat.Orulok hogy ram gondoltal es hogy tetszenek a kepeim.Viszont ha nem haragszol akkor en is visszautasitanam.
    A blogomra toltottem egy uj kepet amit NÉKED ajanlok.
    Koszonom meg1*!

    VálaszTörlés